Privacy policy

العربية | English

إن قيامك بتحميل أو تقديم أية بيانات شخصية على هذا الموقع أو إلى غوتشي يعني قبولك وموافقتك على الالتزام بالشروط والأحكام الواردة في سياسة الخصوصية هذه، وكذلك موافقتك على قيام غوتشي بالكشف عن أية بيانات شخصية، بما في ذلك أية أسرار، وفقاً للشروط والأحكام الواردة في سياسة الخصوصية هذه.

تدرك غوتشي مدى أهمية حماية البيانات الشخصية لعملائنا (مثل بيانات تحديد الهوية) فضلاً عن المعلومات المالية (مثل أرقام بطاقات الائتمان). ولهذا السبب، تتبنى غوتشي سياسات وتدابير أمنية محددة لحماية بياناتك الشخصية.

ونحيطك علماً بأن غوتشي لا تجمع البيانات الشخصية (وبالتالي لا تقبل طلبات الشراء عبر الإنترنت) من أي شخص دون سن الثامنة عشرة. ونطلب ممن هم تحت سن الثامنة عشرة عدم إدخال بياناتهم الشخصية (وعدم البدء في الشراء عبر الانترنت) وأن يطلبوا من البالغين مباشرة الإجراءات المطلوبة.

تحتفظ غوتشي بالحق في إجراء تغييرات على سياسة الخصوصية بين الحين والآخر. وسوف نقوم بإعلامك بأية تغييرات تطرأ على سياسة الخصوصية عن طريق نشر التعديلات على هذا الموقع. كما سنقوم بنشر السياسة الحديثة على موقعنا الإلكتروني، وبالتالي فإننا نحثك على مراجعة هذه الصفحة بشكل دوري.

يرجى قراءة ما يلي لكي تتعرف على كيفية استخدام غوتشي للبيانات.

فيما يخص البيانات ذات الصلة بتصفح موقع غوتشي.

تم توفير موقع غوتشي من قبل غوتشي أمريكا إنك، إحدى شركات مجموعة كيرنج جروب، وذلك من خلال مكاتبها في الولايات المتحدة. وبالتالي، فإن قيامك بالدخول إلى موقع غوتشي واستخدامه يعني موافقتك على هذا القسم من سياسة الخصوصية.

ملفات تعريف الارتباط (Cookies)

تستخدم غوتشي ملفات تعريف الارتباط وتتبع عناوين بروتوكول الإنترنت لكي نتمكن من تحسين الخدمات التي نقدمها عبر هذا الموقع وتعزيزاً لتجربتك على موقع غوتشي.

ملفات تعريف الارتباط هي أجزاء من المعلومات يمكن للمواقع أن ترسلها إلى المتصفح الذي تستخدمه لأغراض حفظ السجلات. ونستخدم ملفات تعريف الارتباط لتحديد صفحات الويب التي تتم زيارتها وكذلك معدل زيارتها، لجعل الموقع أكثر سهولة في الاستخدام وتوفير تجربة أفضل عند زيارة الموقع مرة أخرى. على سبيل المثال، تسمح لنا ملفات تعريف الارتباط بحفظ كلمة المرور الخاصة بك حتى لا تضطر إلى إعادة إدخالها في كل مرة تزور فيها موقعنا. وتقبل معظم متصفحات الويب ملفات تعريف الارتباط تلقائياً. ويمكن تعطيل ملفات تعريف الارتباط أو إزالتها من المتصفح الخاص بك إذا اخترت ذلك. ويمكنك الاطلاع على المعلومات الخاصة بالمتصفح ضمن القائمة "تعليمات"، لكن غوتشي لن تتمكن من ضمان عمل موقعها Gucci.com بشكل ملائم إذا اخترت تعطيل ملفات تعريف الارتباط لديك. ومع ذلك، فإن زيارتك لموقعنا ستتعزز بشكل كبير إذا لم تقم بتعطيل ملفات تعريف الارتباط على جهازك. ويعني قيامك بعدم تعطيل ملفات تعريف الارتباط أنك تسمح لنا باستخدامها.

الحماية

تستخدم غوتشي التدابير الأمنية المناسبة لحماية المعلومات التي تقدمها لنا. ورغم أننا نتخذ جميع الخطوات المعقولة لحماية معلوماتك، فإنك تقبل بأن نقل البيانات عبر الإنترنت لا يمكن ضمان حمايته من الوصول إليه بواسطة مستلمين غير مقصودين، وأنك لن تحملنا أي مسؤولية عن أي خرق للحماية، ما لم يكن هذا الخرق نتيجة إهمال من جانبنا.

فيما يتعلق بالبيانات المرتبطة بشراء منتجات غوتشي عبر الإنترنت والاشتراك في موقع غوتشي وإرسال المواد الترويجية.

دون الإخلال بالمبادئ المذكورة أعلاه فيما يتعلق ببيانات تصفح الموقع، فإننا نرغب في إبلاغك بما يلي:

سياسة الخصوصية بشأن معالجة البيانات الشخصية عملاً بأحكام المادة (13) من المرسوم التشريعي رقم 196 الصادر بتاريخ 30 يونيو 2003 (القانون الإيطالي لحماية البيانات)

فيما يتعلق بالبيانات المرتبطة بالاشتراك في موقع غوتشي.

1- مصدر البيانات

تم توفير البيانات الشخصية التي جمعتها غوتشيو غوتشي إس بي إيه، وهي إحدى شركات مجموعة كيرنج جروب، من طرفك مباشرة بهدف الاشتراك في موقعنا لاستلام إعلانات ورسائل غوتشي عبر البريد الإلكتروني. وإذا طرأ أي تغيير على بياناتك الشخصية، يرجى مخاطبتنا على العنوان المذكور أدناه مع ذكر التعديلات لكي نتمكن من تحديث بياناتك الشخصية باستمرار.

2- أغراض معالجة البيانات

قد تتم معالجة البيانات الشخصية التي قدمتها، بناءً على موافقة خاصة منك، من قبل غوتشي لتسجيلك في موقعنا لكي تتمكن من استلام إعلانات ورسائل غوتشي عبر البريد الإلكتروني.

3- طرق معالجة البيانات

فيما يتعلق بالأغراض المذكورة أعلاه، سيتم جمع بياناتك بطرق إلكترونية على الأنظمة المؤمّنة، كما ستتم معالجتها ورقياً وإلكترونياً وحمايتها على النحو الواجب.

4- الطبيعة الإلزامية أو الاختيارية لتقديم البيانات المطلوبة

يتعين توفير مجموعة من المعلومات الشخصية لإكمال التسجيل عبر الإنترنت، لذا فإن عدم أو رفض تقديم معلومات دقيقة سيحول دون قيامنا بتلبية طلبك.

5- مستلمو مراسلات البيانات

ستتم معالجة بياناتك الشخصية من قبل معالجي البيانات والشخص المسؤول عن معالجة بيانات غوتشيو غوتشي إس بي إيه وكذلك من قبل الشركات التابعة لمجموعة كيرنج جروب أو الأطراف الثالثة التي تعمل كمقدم خدمات.

6- مراقب البيانات ومعالج البيانات

مراقب البيانات هو شركة غوتشيو غوتشي إس بي إيه، والكائن مكتبها المسجل في فلورنسا، فيا تورنابوني، رقم 73/ آر، ورقم تعريفها ("رمزها الضريبي") 03031300159، والخاضعة لإدارة وتنسيق مجموعة كيرنج هولاند إن في ، وهي شركة هولندية، ومكاتبها المسجلة في أمستردام.

فيما يتعلق بالبيانات المرتبطة بشراء منتجات غوتشي عبر الإنترنت وإرسال المواد الترويجية.

1- مصدر البيانات

تم توفير البيانات الشخصية التي جمعتها جي كوميرس يوروب إس بي إيه، وهي إحدى شركات كيرنج جروب، من قبلك مباشرة لإجراء عمليات الشراء من خلال هذا الموقع. وإذا طرأ أي تغيير على بياناتك الشخصية، يرجى مراسلتنا على العنوان المذكور أدناه مع ذكرالتعديلات لكي نتمكن من تحديث بياناتك الشخصية باستمرار.

2- أغراض معالجة البيانات

1-2

يجوز لغوتشي معالجة البيانات الشخصية التي وفرتها للأغراض التالية:

أ- مباشرة طلب الشراء الذي قدمته فيما يتعلق بتلبية طلب الشراء عبر الإنترنت والأنشطة المحاسبية والمالية المطلوبة.

ب- إدارة المراسلات والاتصالات معك.

ج- التحقق من أن البيانات المقدمة لإجراء المعاملة تامة وصالحة وصحيحة وخالية من أية إشارات مضللة.

2-2

علاوة على ذلك، يجوز لغوتشي بعد الحصول على موافقة منك استخدام بياناتك الشخصية، التي تم جمعها لأغراض إتمام عمليات الشراء عبر الإنترنت والشراء عبر متاجرنا في المستقبل، لمعرفة المزيد عن عملائها (عن طريق تحليل البيانات ذات الصلة بتفضيلات شراء فئات منتجات بعينها، ومعدل زيارتك أو طلباتك بخصوص الأصناف المشتراة) وكذلك لأغراض أنشطة إرسال رسائل البريد المباشر أو البريد الإلكتروني المباشر (إرسال البطاقات الإلكترونية)، وإرسال مراسلات البيانات إليك بشأن أنشطتنا ودعواتنا لنوفر لك خدمات شخصية أكثر تخصيصاً. وبالإضافة إلى ذلك، سوف يوفر لك موظفو غوتشي خدمات أكثر فائدة.

3- طرق معالجة البيانات

فيما يتعلق بالأغراض المذكورة أعلاه، سيتم جمع بياناتك بطرق إلكترونية على الأنظمة المؤمّنة، كما ستتم معالجتها ورقياً وإلكترونياً وحمايتها على النحو الواجب.

علاوة على ذلك، إذا وافقت على إدخال بياناتك الشخصية في قاعدة بيانات عملاء غوتشي، يجوز استخدام هذه البيانات لأغراض التحليل الإحصائي والسوقي، ويمكن معالجتها إما بشكل جماعي مع غيرها من البيانات أو بصورة فردية دون غيرها.

4- الطبيعة الإلزامية أو الاختيارية لتقديم البيانات المطلوبة

يتعين توفير مجموعة من المعلومات الشخصية لإكمال طلب الشراء عبر الإنترنت، لذا فإن عدم أو رفض تقديم معلومات دقيقة سيؤدي إلى إلغاء أي طلب معلق أو عدم صلاحية الطلب الإلكتروني وبالتالي عدم قدرة غوتشي على معالجة طلبك. وسيتم توضيح المعلومات غير المطلوبة على الشاشة على النحو الواجب. ويجوز لك اختيار عدم تزويدنا بأية معلومات موضحة على أنها اختيارية وسيظل بإمكانك مواصلة استخدام موقع التسوق الإلكتروني Gucci.com والشراء منه بنجاح.

5- مستلمو مراسلات البيانات

ستتم معالجة بياناتك الشخصية من قبل معالجي البيانات والشخص المسؤول عن معالجة بيانات جي كوميرس يوروب إس بي إيه، وهي الطرف المسؤول عن إدارة هذه المعاملات.

علاوة على ذلك، قد تُرسل البيانات إلى أطراف ثالثة، في إيطاليا أو في الخارج، ومن بينها شركات جزء من مجموعة كيرنج جروب والاستشاريين الذين يقدمون الدعم اللازم لغوتشي في إدارة المعاملات (وبالأساس مقدمي خدمات الإنترنت ووكلاء الشحن) وكيانات التحقق من البيانات المصرفية والائتمانية وإلى الاستشاريين ومقدمي الخدمات المتعلقة بأنشطة التسويق المباشر أو لصيانة أنظمة معالجة البيانات، وكذلك الشركات التي تنفذ أنشطة تخزين الملفات وإدارتها. وباستثناء ما نصت عليه سياسة الخصوصية هذه، لن يتم نقل بياناتك إلى أية أطراف ثالثة أخرى.

علاوة على ذلك، إذا وافقت على إدراج بياناتك الشخصية في قاعدة بيانات عملاء غوتشي، يجوز استخدام هذه البيانات لأغراض التحليل الإحصائي والسوقي وأنشطة التسويق المباشر.

تعود الملكية الحصرية لقاعدة بيانات عملاء غوتشي إلى غوتشيو غوتشي إس بي إيه، وتتولى إدارتها والحفاظ عليها شركة سويسرية تابعة لمجموعة كيرنج جروب، وليست متاحة سوى لغوتشيو غوتشي إس بي إيه ولشركات غوتشي التي تؤدي مهام معالجة البيانات نيابةً عن غوتشيو غوتشي فيما يتعلق بأنشطة إدارة علاقات العملاء التي تضطلع بها نيابة عن غوتشيو غوتشي إس بي إيه.

6- مراقب البيانات ومعالج البيانات

مراقب البيانات، باستثناء عملية معالجة البيانات المذكورة في الفقرة (2-2)، هي شركة جي كوميرس يوروب إس بي إيه، والكائن مكتبها المسجل في سكانديتشي (إف آي) فيا دون لورنزو بيروسي رقم 6، ورقم تعريفها ("رمزها الضريبي") 00338740343، وهي إحدى الشركات التابعة لمجموعة كيرنج جروب، والخاضعة لإدارة وتنسيق مجموعة [] كيرنج هولاند إن في، وهي شركة هولندية، ومكاتبها المسجلة في أمستردام.

وفيما يتعلق بالإشارة الخاصة إلى معالجة البيانات للأغراض المذكورة سابقاً في الفقرة 2(-2)، فإن مراقب البيانات هو شركة غوتشيو غوتشي إس بي إيه، والكائن مكتبها المسجل في فلورنسا، فيا تورنابوني، رقم 73/ آر، ورقم تعريفها ("رمزها الضريبي") 03031300159، والخاضعة لإدارة وتنسيق مجموعة [] كيرنج هولاند إن في، وهي شركة هولندية مكاتبها المسجلة في أمستردام، وذلك فيما يتعلق بأنشطة التسوق العام والتسويق الإلكتروني.

معالج البيانات لشركة غوتشيو غوتشي إس بي إيه هو شركة غوتشي إي إم إي إيه بريزيدنت، والكائن مقرها في مقر الشركة.

حقوق صاحب البيانات

فيما يتعلق بالبيانات الشخصية التي قد نقوم بمعالجتها، نود أن نبلغك بأنك صاحب الحقوق المنصوص عليها في المادة (7) من المرسوم التشريعي رقم 196 لسنة 2003.

وعلى وجه الخصوص، لديك الحق في الحصول على تأكيد من غوتشي بشأن وجود بيانات شخصية تتعلق بك في قاعدة بيانات الشركة أو عدم وجودها، والحق في الحصول على مراسلات البيانات في شكل واضح، وأن تكون على علم بمصدر البيانات الشخصية والمنطق الذي ينطبق على معالجتها، والحق في محو أو إخفاء هوية أو حجب البيانات التي تمت معالجتها بصورة غير مشروعة، وكذلك تحديث أو تصحيح أو دمج البيانات حيثما كانت تلك رغبتك، والحق في الاعتراض، كلياً أو جزئياً، ولأسباب مشروعة، على معالجة بيانات شخصية تتعلق بك.

وفيما يتعلق بالمعالجة المذكورة أعلاه، إذا رغبت في ممارسة تلك الحقوق أو إذا كنت ترغب في الحصول على آخر قائمة بمستلمي مراسلات البيانات، يمكنك الاتصال بنا على العنوان التالي: إدارة علاقات العملاء، عناية غوتشيو غوتشي إس بي إيه، فيا دون لورينزو بيروسي رقم 6، 50018 سكانديتشي (إف آي)، وأيضاً عبر البريد الإلكتروني infoprivacy_emea@gucci.it. .

علاوة على ذلك، إذا كنت توافق على إرسال المواد الترويجية، يمكنك الاعتراض على هذه المعالجة في أي وقت مجاناً وطلب حذف بياناتك من القائمة البريدية عن طريق الضغط على الرابط إلغاء الاشتراك الموجود في أي مراسلة استلمتها أو عن طريق إرسال خطاب إلى إدارة علاقات العملاء على النحو المشار إليه في أعلاه.


By uploading or providing any personal data to this website or Gucci you accept and agree to be bound by the terms and conditions set out in this Privacy Policy, and you consent to Gucci disclosing any personal data, including any secrets, in accordance with the terms and conditions set out in this Privacy Policy.

Gucci recognizes the importance of protecting the personal data of our customers (e.g. identification data) as well as financial information (e.g. credit card number). For this reason Gucci adopts specific policies and security measures to protect your personal data.

We inform you that Gucci does not collect personal data (and consequently does not accept online orders) from anyone under the age of eighteen. We kindly ask those who are under the age of eighteen to not proceed with the insertion of their personal data (and to not proceed with the online purchase) and to ask adults to proceed with the required procedures.

Gucci reserves the right occasionally to make changes to its privacy policy. We will notify you of any changes in our privacy policy by posting the modifications on this website. We will post the updated policy on our website, and thus we encourage you to periodically review this page.

In order to inform you about how Gucci uses the information you provide, please read the following.

With reference to the data related to the navigation on the Gucci website.

This Gucci website is provided by Gucci America, Inc., a company of Kering Group, through its offices in the United States. By accessing and using the Gucci website, you consent to this section of the privacy policy.

Cookies

Gucci uses cookies and tracks IP addresses so we can improve our services provided by the website and enhance your Gucci experience.

Cookies are pieces of information a web site can send to your computer's browser for record-keeping purposes. We use cookies to ascertain which web pages are visited and how often, to make our web site more user friendly, and to give you a better experience when you return to the website. For example, cookies allow us to save your password so you do not have to re-enter it every time you visit our site. Most web browsers automatically accept cookies. Cookies can be disabled or purged from your browser if you so choose. You can find information specific to your browser under the “help” menu. Gucci can not guarantee the proper functioning of Gucci.com if you choose to disable your cookies. However, your visit to our website will be significantly enhanced if cookies are not disabled. If you do not disable your cookies, you allow us to use them.

Security

Gucci uses appropriate security measures to protect the information you give us. However, while we take all reasonable steps to protect your information, you accept that no Internet data transmission can be guaranteed to be secure from access by unintended recipients and will not hold us responsible for any breach of security unless this is due to our negligence.

With reference to the data related to online purchases of Gucci products, the registration to the Gucci website and the sending of promotional material.

Without prejudice of the above mentioned principles regarding the navigation data, we wish to inform you about the following:

With reference to the data related to online purchases of Gucci products, the registration to the Gucci website and the sending of promotional material.

Without prejudice of the above mentioned principles regarding the navigation data, we wish to inform you about the following:

Privacy Policy about the processing of personal data pursuant to the previsions of article 13 of the D. Lgs. 30 June 2003 n. 196 (Italian data protection code)

With reference to the data related to the registration to the Gucci website.

1. Data source

The personal data collected by Guccio Gucci S.p.a,, a company of Kering Group, has been directly provided by you in order to register to the website to receive Gucci announcements and communications by e-mail. If the personal data may change, please write to the below mentioned address and communicate the modifications in order to enable us to keep your personal data updated.

2. Data processing purposes

The personal data you provide, with your specific consent, may be processed by Gucci in order to register to the website to receive Gucci announcements and communications by e-mail.

3. Modalities of the processing

Related to the above mentioned purposes, your data will be collected through electronic modalities, on secured systems and will be processed in both paper and electronic formats, duly protected.

4. Obligatory or voluntary nature of providing the requested data

To complete the online registration a set of personal information is required. Failure or refusal to provide accurate information will prevent us to satisfy your request.

5. Data communication recipients

Your personal data will be processed by Data Processors and Person in charge of the processing of Guccio Gucci S.p.a. and by companies part of the Kering Group or third parties acting as services providers.

6. Data Controller and Data Processor

The Data Controller is Guccio Gucci S.p.A., with registered office in Florence, Via Tornabuoni n. 73/R, identification number (“codice fiscale”) 03031300159, subject to the management and coordination of Gucci Group NV, a Dutch company with registered offices in Amsterdam.

With reference to the data related to online purchases of Gucci products and the sending of promotional material.

1. Data source

The personal data collected by G Commerce Europe S.p.a., a company of Kering Group, has been directly provided by you in order to proceed with online purchases on this website. If the personal data may change, please write to the below mentioned address and communicate the modifications in order to enable us to keep your personal data updated.

2. Data processing purposes

2.1

The personal data you provide may be processed by Gucci for the following purposes:

a. to proceed with your purchase request, with reference to the fulfillment of your online order and required accounting and fiscal activities;

b. management of correspondence and service communications with you;

c. verification that the data provided for the transaction is complete, valid, correct, and clear of fraudulent markers;

2.2

Moreover, with your specific consent, your personal data, collected also in occasion of future online purchases and purchases in our stores may be used by Gucci to find out more about its customers (by analsyning data related to your purchasing preferences for certain categories of products, the frequency of your visit or your request concerning purchased articles), for direct mailing and direct e-mailing (sending of e-cards) activities, sending you communications about our activities and invitations in order to offer you further personalized services. Moreover, Gucci’s staff will provide to you a more helpful service.

3. Modalities of the processing

Related to the above mentioned purposes, your data will be collected through electronic modalities, on secured systems and will be processed in both paper and electronic formats, duly protected.

Furthermore, if you consent to the insertion of your personal data in the Gucci Customer database, this data may be used for statistical and market analysis, and may be processed in an aggregate form or in an identifiable way.

4. Obligatory or voluntary nature of providing the requested data

To complete an online order a set of personal information is required. Failure or refusal to provide accurate information when requested will result in the canceling of any pending order or the inability of the online application, and therefore the Gucci organization, to process your request. Information that is not required will be duly noted on the screen. You may choose not to provide us with any information noted to be optional and still continue to successfully use and purchase from the Gucci.com online shopping application.

5. Data communication recipients

Your personal data will be processed by Data Processors and Person in charge of the processing of G Commerce Europe S.p.a. which are in charge of the management of the transaction.

Moreover, your data may be communicated to third parties, in Italy or abroad, among which companies part of the Kering Group, consultants which support Gucci in the management of the transaction (mainly suppliers of Internet services, shipping agents), banking and credit verification entities and to consultants, suppliers services related to direct marketing activities or to maintenance of the data processing systems, as well as companies which carry out activities of storage and management of files. Except as set out in this Privacy Policy your data will not be transferred to other third parties.

Furthermore, if you consent to the insertion of your personal data in the Gucci Customer database, this data may be used for statistical and market analysis and direct marketing activities.

The Gucci Customer database is under the exclusive ownership of Guccio Gucci S.p.a., it is maintained and managed by a Swiss company of the Kering Group and is available only to Guccio Gucci S.p.a. and to the Gucci companies which act as Data Processors on behalf of Guccio Gucci for customer relationship management activities to be carried out on behalf of Guccio Gucci S.p.a.

6. Data Controller and Data Processor

The Data Controller, with the exception of the processing of 2.2, is G Commerce Europe S.p.A. with registered offices in Scandicci (FI) Via Don Lorenzo Perosi n.6, identification number (“codice fiscale”) 00338740343 a company of the Kering Group, subject to the management and coordination of Kering Holland NV, a Dutch company with registered offices in Amsterdam.

With particular reference to the processing for the purposes previously indicated at 2.2, Data Controller is Guccio Gucci S.p.A., with registered office in Florence, Via Tornabuoni n. 73/R, identification number (“codice fiscale”) 03031300159, subject to the management and coordination of Kering Holland NV, a Dutch company with registered offices in Amsterdam, for the general marketing and e-marketing activities.

The Data Processor of Guccio Gucci S.p.a. is the Gucci EMEA President, domiciled at the office of the company.

Data subject rights

With reference to the personal data that we may process, we wish to inform you that you are owner of the rights that are indicated at article 7 of D.Lgs. 196/2003.

In particular, you have the right to obtain from Gucci the confirmation as to whether or not personal data concerning you exist in the company database; you have the right to obtain the communication of the data in intelligible form, to be informed of the source of the personal data and the logic applied to the processing; you have the right to obtain erasure, anonymization or blocking of data that has been processed unlawfully as well as updating , rectification or, where interested therein, integration of the data; you have the right to object, in whole or in part, on legitimate grounds, to the processing of personal data concerning you.

With reference to the above mentioned processing, should you wish to exercise this rights or should you wish to receive un updated list of the data communication recipients you can contact the Customer Relations Department c/o Guccio Gucci S.p.A., Via Don Lorenzo Perosi n.6, 50018 Scandicci (FI), also via e-email at infoprivacy_emea@gucci.it .

Furthermore, if you consent to the sending of promotional materials, you can object to such processing at any time, free of charge, requesting the deletion of your data from the mailing list by selecting the link unsubscribe that you will find in any communication or by writing to the Customer Relations Department as indicated in above.

go to top

Please select your location

online shopping available
explore our website
Selling_divider

Please be advised that changing your location while shopping will remove all the contents from your shopping bag

FREE EXPRESS SHIPPING AND GIFT WRAPPING ON ALL ORDERS PLACED ON GUCCI.COM

This offer will only be applicable to purchases made on the European and UAE gucci.com websites